Saturday, December 14, 2019

Saturday Links - Part 2

As a chilly Saturday hangs around, here are some more things going on:









From Sputnik International, astronauts wishing to ride the Russian spacecraft Oryol to the moon in 2030 will face a weight limitation.  (As the article mentions, the Russian word Oryol means "Eagle".  This is ironic because that was the name of the first American lunar module that landed on the moon in 1969.)

From Romania-Insider, Romanian President Klaus Iohannis will receive the Charlemagne Prize in 2020.  (If you read Romanian, read the story at Digi24.  If you read German, read the story at TagesSchau.)

From The Sofia Globe, ski season begins in Bulgaria.





















1 comment:

  1. Γεια σε όλους,
    Το όνομά μου είναι η κ. Sharon Sim. Ζω στη Σιγκαπούρη και σήμερα είμαι ευτυχισμένη γυναίκα; και είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε δανειστής που διασώζει την οικογένειά μου από την κακή μας κατάσταση, θα αναφερθώ σε οποιοδήποτε πρόσωπο που ψάχνει δάνειο σε αυτόν, μου έδωσε ευτυχία σε μένα και την οικογένειά μου, χρειαζόμουν δάνειο $ 250, 000,00 για να ξεκινήσω τη ζωή μου όλη όπως είμαι μια μητέρα με 3 παιδιά που γνώρισα αυτό ειλικρινής και ο ΘΕΟΣ φόβος δανειστή άνθρωπος δανείου που με βοηθούν με ένα δάνειο των $ 250, 000.00 SG. Δολάριο, είναι ΘΕΟΣ που φοβάται τον άνθρωπο, αν χρειάζεστε δάνειο και θα επιστρέψετε το δάνειο παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί του να του πείτε ότι είναι η κ. Sharon, που σας παραπέμπει σε αυτόν. επικοινωνήστε με τον Dr Purva Pius, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (urgentloan22@gmail.com) Whats App + 91-8929509036 Σας ευχαριστώ.

    ReplyDelete